maandag 6 december 2010

NIEUW! Nieuwjaarlied op Youtube...


9 opmerkingen:

  1. Kun je mooi doorsturen naar je familie/vrienden als nieuwjaarswens..
    GELUKKIG NIEUWJAAR!
    (ook goed als verjaardagslied)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anneke zegt:
    nou hij is weer leuk en onvergeeflijk.....on nee onvergetelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jemig Jakkie, wat een idee !!! Heel erg leuk en hartstikke bedankt. Nog even wachten, en dan ga ik jullie zeker doorsturen.

    Tot morgen,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Jak,
    Wat staat dat liedje er goed op!!! Hoe krijgen jullie het voor elkaar. Enig.
    De kanarie is trots op jullie.

    Mary van de kanarie dus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niets dan leuf voor Sjaak Gleuf! Reken maar dat ik hem doorstuur: naar Frankrijk en Duitsland, en vanSittard(bijna Duitsland) via Den Haag naar Groningen. Overal zullen wij met en op J&J klinken. Liefs, Anja>

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Jakkie en Joop,

    Ik heb het Nieuwjaarsfilmpje nu een aantal keren bekeken, en eerlijk, het doet me gewoon goed.
    Mooi, lief, hoopvol, boordevol gevoel.
    In alle opzichten prachtig: om te HOREN en om te ZIEN.
    Dag schatten.
    Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jacqueline,
    Wat een mooi lied.
    Ook wens ik jou en je gezin een fijne feestmaand en alle goeds voor 2011.
    Weer een heel vers jaar met alles wat bij het leven hoort.
    Groeten Tom

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bill Van Dijk 14 december via facebook
    Hé Jongens!

    Bedankt voor de leuke muzikale groet. Ik ben klaar voor het nieuwe jaar. Jullie ook?
    Warme groeten,
    Bill van Dijk

    BeantwoordenVerwijderen