woensdag 2 november 2011

Nieuw Seizoen..

Heerlijk om weer een nieuw seizoen te beginnen met allemaal spannende optredens..
Ik ga ze weer bijhouden in mijn blog..met foto's en beelden in woorden..in de eerste plaats omdat ik het unieke belevenissen vind die ik koester en ook omdat ik gewoon wil schrijven, verhalen maken, verslag wil doen.......Het is niet mijn bedoeling om wie dan ook te kwetsen..ik wist ook niet dat u dit zou lezen..




illustratie..Eric J. Coolen..


Meteen geinspireerd door de actualiteit heeft Joop dit lied geschreven....Eric Coolen heeft er een prachtige illustratie van gemaakt ..heerlijk zoveel talent dat samenstroomt als een soort van tegengif , er
gaat niets boven de schone kunsten.
Zij verslaan zonder slag of stoot de eerste de beste despoot en maken van de nood een deugd.



1 opmerking:

  1. Beste Jessica,

    Veel plezier dit jaar, wij komen naar jullie concert in Casca.Goed lied, Doe eens normaal man! het blijft echt hangen. Hartelijke groet van Jasper en Tine.

    BeantwoordenVerwijderen